آبی آسمانی

آبی آسمانی

چیزهایی که در این وبلاگ میخوانید،صرفا مغز نوشته های دو نفره.نه دل نوشته.
چون همه که محرم دلٍ آدم نیستن!

نویسندگان

وقت وداع شده بود!

دلم توی صحن انقلاب گیر کرده بود و هرکاریش میکردم بیرون نمیومد،

رفتم دستش رو گرفتم وبه یه زوری آوردمش بیرون،

رفتیم یه گوشه ای نشستیم و من شروع کردم به نصیحت که چنین و چنان،

اصلا گوشش بدهکار نبود.بغض کرده بود و دائم فریاد میزد،

آخر سر بهش گفتم که نگران نباش،ایشالا اگه زنده بودی بازم میای،

اگر هم که نبودی،آقا خودش شب اول قبر میاد پیشت.

اینو که گفتم آروم شد و رفتیم.

وقتی داشتیم میرفتیم،برگشتم رو به حرم و به آقا گفتم:

من یه قولی به دلم دادم،دیگه خودتون میدونید..


رسول

نظرات (۱۴)

وقت رفتن روی صحنت
با لبام امضا میزارم؛
دست خالی رد نمیشم
این دیگه یه اعتقاده
آخه من اذن دخولم
از در باب الجواده؛
همه ی آرزوهامو
بوسیدم کنار گذاشتم
تو ببخش خالی دستم
هدیه غیر جون نداشتم؛
آقا گداتو پس نزن
اون که فقط میخواد یه چیز
عمری کبوترت شدم
بازم برام گندم بریز...

یاهومدد یاهومدد/ یا...
سلام کاکو!
خونه ی جدید مبارک!
یا شاید سنگر جدید مبارک!
به هر حال ایشالا پر برکت باشه، برکت که میدونی تو چیه؟ بارک الله...
پاسخ:
سلام
تشکرات!
منور فرمودین..
۰۶ فروردين ۹۲ ، ۱۹:۰۶ میلادفریدنیا
سلام اخوی
یه لحظه فکر کردم اومدم سایت باشگاه استقلال...
چه خبریه اینجا؟موفق باشی ان شاالله..
راسی تو که برا دلت از آقا قول گرفتی یه قول هم برا من می گرفتی مگه چی می شد؟؟؟
پاسخ:
سلام برادر
اینجا فقط یه وبلاگ ساده هس!
از کجا میدونی که نگرفتم!!
سلام رسول آقو
وبلاگ جدید مبارک!
قالب جدید مبارک!
لوگو جدید مبارک!
حاجی رفتی بالا شهر یه نگاهی به پایین شهر هم بنداز.
اللهم عجل لولیک الفرج

پاسخ:
سلام رفیق
از کی دو تا کوچه بالاتر شده بالا شهر؟!
سلام
قالب جدید مبارک
پاسخ:
سلام
قابل شما رو نداره!!
سلام
به به...سال نو و خونه جدید.
مبارکه آقا رسول.
هه هه....قبل از اینکه شما به دلت قول بدی امام رضا(ع) به هممون قولش و داده بود.
اون روزی که امام رضا(ع) مارو ندیده بود...ولی انقدر دوستمون داشته که برامون گفته .
التماس دعا
یازهرا(س)
پاسخ:
سلام
ممنون.
منم چون مطمئن بودم به دلم قولشو دادم..

انشاءالله که وسایل خونه ی جدید رو هم عوض کنید و وسایل نو بخرید...

گاهی وقتا یه مقداری تغییر لازمه...

پاسخ:
سلام
حتما.
ایشالا در اولین فرصت..
مبارکا باشه....
حاجی ما رو هم دعا کن...
 یا حق
پاسخ:
ممنون حاج عباس.
محتاجیم شدیدا..
۰۹ فروردين ۹۲ ، ۱۵:۳۹ محمدامین ایمنی
سلام علیکم
اینم شیرینی مدرنیزاسیون سایبری تون سردار:
.
.
.
دنبال چی هستی؟شیرینی اینجاس،خونمون!

پاسخ:
سلام سردار
ممنون که تشریف آوردین.
دنبال چیز خاصی نیستیم،
فقط یه خونه نقلی!!!
منو ببخش
همه گیر داده بودن به قالب و یا وبلاگ جدیدتو تبریک گفته بودن
التماس دعا و شعر و ... هم که بود
ولی خب سوال من اینه که آیا صحیح است که دل شما هم بغض داشته باشد هم بتواند فریاد بزند؟!
نه،خدایی.  آیا صحیح است؟!
پاسخ:
سلام
آره صحیح هس..
ما یادمون نره
اون یادش نمیره...
سلام حاجی وبلاگ جدیدتون مبارک....... ایشالا به پای هم پیر شین...
پاسخ:

سلام

از دست هم پیر نشیم،

به پای هم پیشکشمون..

سلام
خیلی ممنون بابت آدرس جدید.
راستی امام رضا آخر معرفته..... به دلتون بگین خیالش راحت !
برای سلامتی مولا صلوات
پاسخ:
ممنون که سر زدید..
ایشالا که میاد
پاسخ:
ایشالا..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی